ELIJAS IELA 17, pagalms, Rīga tel. - 66119111 - mob.tel. - 22003383 info@vingrumaklubs.lv Sporta kluba darba laiks: darbdienās 07.00 - 22.00, brīvdienās 09.00 - 20.00. SPA darba laiks: darbdienās 12.00 - 22.00, brīvdienās 12.00 - 20.00, trešdienās slēgts

Marts

I
II
III
IV
V
VI
VII
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
30
31

6 Šodien Vingruma klubā

Aktuāli

Pavasarīga lutināšana sievietēm 8. martā!

Mīļās, Vingruma kluba sievietes!

Jo mēs novērtējam jūsu skaistumu, sievišķību, enerģiju un drosmi. 

Svētkos izvēlieties vienu no trim dāvanām: 

  • Roku masāža un ietīšana - maigai roku ādai un draiskiem pirkstiem, ļoti aktuāla pavasari sagaidot.
  • Galvas masāža - gaišām, priecīgām domām, gatavojoties putnu dziesmu koncertiem. 
  • Pēdu pīlings un ietīšana - sievišķīgam noskaņojumam un dejām pilsētas ielās. 

P.S. Aiciniet līdzi draudzenes! Tās, kuras kļūs par Vingruma kluba biedrēm, arī tiks pie dāvanām.

Uz procedūru jāpierakstās iepriekš, zvanot pa tālr. 66119111 vai 22003383.

Mēs jūs gaidām!

VINGRUMA KLUBS

- ar veselīgu attieksmi pret dzīvi!

Turpmāk (no 03.03.) vairs nenotiks Body Toning nodarbības pie treneres Zaigas!

Vingruma klubs
- ar veselīgu attieksmi pret dzīv

Man ir jaunas botas!

Jaunas botas! Košas un krāsainas, un pirktas labā veikalā pie pretimnākoša un jauka pārdevēja. Pats pirkums ir kļuvis par manu šīs dienas labāko motivāciju saņemties treniņam. Ja uz treniņu nāc sapucējusies, kalorijas zūd divreiz lielākā tempā un divreiz vairāk. Sievišķīgi, bet tas strādā.  Vienmēr. 

Ir dūmakaina 26. februāra pēcpusdiena. No mana kabineta loga paveras miglaina un noslēpumaini mistiska Maskačkas industriālā ainava. Līdz dienas beigām, kā ierasts, vēl jāpagūst miljons atbildīgu darbu un divi miljoni no dienas uz dienu atliktu sīkumu. Tā negribas. Bet es ieskatos apavu kārbā - manām jaunajām botām ir spilgti rozā zolītes, un garastāvoklis uzlabojas. Un tās tik ļoti labi piestāv manām sporta biksēm.

Jaunās botas ir mani pavasara tauriņi. Kas ir jūsējie?

Klinta

INTERESANTI

Vai vitamīnu lietošana ir naudas izšķiešana ?

Sintētisko vitamīnu lietošana ir naudas izšķiešana - tie nesniedz nekādu labumu cilvēka veselībai un dažos gadījumos pat var būt kaitīgi, secināts vadošu britu un amerikāņu medicīnas zinātnieku pētījumā.

Sintētisko vitamīnu lietošana nav nepieciešama, jo rietumvalstīs pieaugušajiem parasti ir pietiekams uzturs, un papildu vitamīnu uzņemšana ir nepieciešama tikai retos gadījumos.
Pētījumos gūtie pierādījumi liecina, ka pieaugušajiem ar normālu uzturu papildu vitamīnu lietošana nenes kādu labumu, turklāt var būt pat kaitīga, teikts medicīnas žurnālā «Annals of Internal Medicine» publicētajā ziņojumā.

ASV Džona Hopkinsa Medicīnas skolas universitātes un Lielbritānijas Vorvikas universitātes zinātnieki veikuši līdz šim visapjomīgāko pētījumu par sintētisko vitamīnu lietošanas ietekmi uz cilvēkiem, pasludinot vitamīnu «lietu par izbeigtu».

Zinātnieku komanda analizēja iepriekš veiktus pētījumus par vitamīnu lietošanu.
Vienā gadījumā analizēti 24 pētījumi, kuros iesaistīti kopumā 450 000 cilvēki, secinot, ka vitamīnu lietošana nekādi neattālina nāvi. Otrā pētījumā piedalījās 6000 vīrieši gados, zinātniekiem secinot, ka vitamīnu lietošana 12 gadu garumā nav atstājusi nekādu pozitīvu iespaidu uz kognitīvo spēju mazināšanos. Trešajā pētījumā analizēti 1700 vīrieši un sievietes ar kardioloģiskām problēmām, pētniekiem secinot, ka uztura bagātinātāju lietošana piecu gadu garumā nav devusi nekādu labumu pētījumā iesaistītajiem cilvēkiem.

Sava pētījuma noslēgumā zinātnieki secinājuši, ka pārsvarā gadījumu uztura bagātinātāji nav jālieto. «Vitamīni nav jālieto hronisku saslimšanu novēršanai. Tas vienreiz ir jāizbeidz,» savā slēdzienā norāda pētnieki.

Zinātnieki arī secinājuši, ka vitamīnu un uztura bagātinātāju ražotāji uzjunda iedzīvotājos nepatiesu satraukumu par veselību, lai varētu piedāvāt nevajadzīgu ārstēšanu.

«Tiek apgalvots, ka mūsu uzturā ir dažādi trūkumi. Patiesībā mēs pārsvarā esam pārbaroti un mūsu uzturs ir pilnīgi pietiekošs,» norādīja Džona Hopkinsa Medicīnas skolas universitātes pētnieks Edgars Millers.

«Šīs kompānijas savus produktus reklamē, balstoties uz pieņēmumiem par trūkumiem. Viņi mums liek domāt, ka mūsu uzturs ir neveselīgs un ka viņi var mums palīdzēt novērst šos trūkumus un novērst hroniskas saslimšanas. Taču cilvēku grupa, kuriem tas ir vajadzīgs, ir ļoti neliela. Tā nav visa sabiedrība,» skaidroja Millers.
 

LETA  2013. gada 18. decembris

ĀBECE

ENERĢIJAS PATĒRIŅŠ

kā tas veidojas - kā sadeg kalorijas

Uzņemam kalorijas ar ēdienu. To, cik tās uzņemam, lielākoties mākam sarēķināt, bet zināt ko? Ir vērts labāk izprast kā tās tērējam, jo gudri ietekmējot patēriņu ir iespējams panākt lai kalorijas sadeg kamēr mēs guļam. Jā, tas tiešām ir iespējams! Protams, ka guļot vien visas kalorijas nesadegs, bet, izvēloties atbilstošas slodzes var uzturēt sevi formā, un parūpēties par slaido līniju, patērējot nodarbībām mazāk laika un  pat atļauties pa reizei kādu našķi.

Pamata vielmaiņa – dzīvības uzturēšanai – elpošanai, sirdsdarbībai, visu šūnu orgānu funkcijām nepieciešamā enerģija. Vidēji tā sastāda ap 65 -70% no kopējā enerģijas patēriņa

Fiziskās aktivitātes – vidēji 25 – 30% no patēriņa

Gremošanas process – līdz 10%

Ir pierādīts, ka paātrinot pamata vielmaiņu par 7 %, var sagaidīt līdz pat 15 % lielāku diennakts kopējā enerģijas patēriņu, un īpaši jāatzīmē fakts, ka papildus kalorijas tiks sadedzinātas miera stāvoklī, pat miegā.

Piemēram, Pamata vielmaiņa sievietei vecumā ap 30, ar svaru 70 kg. un augumā 170 cm., varētu būt 1500 kcal dienā, bet paātrinātā vielmaiņa varētu dot vēl 225 kcal, kas ir salīdzināms lielums ar 30 minūšu vidējas nodarbību.

Protams, ka būtu vēlams atrastu laiku ikdienas nodarbībām, bet ja to pašu efektu var sasniegt atvēlot tam tikai divas nodarbības nedēļā, bet pārējā laikā likt strādāt vielmaiņai?

KĀ PAĀTRINĀT VIELMAIŅU?

Viena no atbildēm uz šo jautājumu ir saistīta ar ķermeņa sastāvu. Grams muskuļu šķiedras miera stāvoklī patērē līdz pat 17 reižu vairāk kaloriju kā viena grams taukaudu. Veselīga muskuļu masa nodrošina tauku sadegšanu. Diemžēl pieauguši cilvēki, katrus 10 gadus zaudē no 3 līdz 5 kilogramiem tieši muskuļu masas, ja viņu ikdienas fiziskā slodze nav pietiekama.

Drošs veids kā pretoties muskuļu samazināšanās tendencei ir spēka treniņi - pietiks ar pāris treniņiem nedēļā. Spēka vingrinājumi, iekļauti citās aktivitātēs, arī pildīs šo uzdevumu. Iedarbīgi būsi tādi vingrinājumi, no kuriem otrajā un trešajā dienā vēl mazliet sāpēs muskuļi.

Muskuļu sāpes norāda uz jau uz paaugstināto vielmaiņu, kas saistīta ar muskuļu atjaunošanos. Paliekošu paaugstināto vielmaiņu dos tikai pietiekami intensīvi vingrinājumi, kurus vienā piegājienā varat izpildīt 10 – 12 reizes, līdz piekūstat, ja vingrinājuma izpildē tiks iesaistīti pietiekami daudz muskuļu un atkārtojumu skaits atbilstošs jūsu sagatavotībai.

Pētījumi, piemēram ( Chambel et all.1994) pierāda, ka sievietei pieaugot muskuļu masai par 1,3 kg, vielmaiņas aktivitāte paaugstinās par 7% un diennakts kaloriju patēriņš pieaug par 15%.

Pastaigas, riteņbraukšana, nūjošana, skrējiens, peldēšana un arī lielākā daļa grupu nodarbību, tāpat kā vingrinājumi, kurus varat atkārtot vairāk nekā 30 reizes, paliekošu paaugstinātu vielmaiņu neveidos, jo tie attīsta galvenokārt izturību, un to iedarbība uz kaloriju patēriņu  beidzas  drīz vien pēc nodarbībām.

 

Normunds Rozenšteins

 

Pilates jaunā laikā

No 24.02. otrdienās un ceturtdienās  pl. 11:00-12:00 notiks Pilates pie treneres Ramīnas.

Vingruma klubs
- ar veselīgu attieksmi pret dzīvi!

Pašiem sava Redaktora sleja - vieglai sportošanai un veselīgai attieksmei!

Vingruma klubs atver mājaslapā sadaļu REDAKTORA SLEJA, kura aizvien tiks papildināta ar informāciju par to kā, izvēloties piemērotas fiziskās nodarbības un sabalansētu uzturu, iespējams paaugstināt darbaspējas, vairot labsajūtu un stiprināt veselību.

ĀBECE būs slejas izzinošā daļa. Te meklēsim atbildes uz to, kas tad nosaka mūsu fizisko veselību. Kā veidojas fiziskās īpašības? Kas nosaka vielmaiņu? Kur rodas un kā samazinās liekais svars? Kā top un kur pazūd muskuļi? Rakstīsim par vecuma un dzīvesveida dažādo faktoru ietekmi uz dzīves kvalitāti un citiem jautājumiem.

PRAKSE saturēs pielietojamus  ieteikumus. Piemēram, kā uzsākt nodarbības pēc ilgāka pārtraukuma, kā piemērot slodzi, ātrāk atgūt spēkus? Kas ir superkompensācija un treniņu cikli? Uzzināsiet kā iespējams mainīt ēšanas paradumus, ieturēt veselīgas maltītes, koriģēt svaru un veidot savu augumu.

INTERESANTI nodaļā būs par cilvēku pieredzi sasniedzot virsotnes - vai tās būtu lielas vai mazas uzvaras, sasniegtas visu acu priekšā vai vienatnē - panākumi iedvesmo!

Slejas redaktors Normunds Rozenšteins